• 06 MARRAS 19
    Käyttökatkos sähköpostissa ja järjestelmissä / Interruption in email and operating systems

    Käyttökatkos sähköpostissa ja järjestelmissä / Interruption in email and operating systems

    6.11.2019 Käyttökatkos sales(a)amitronic.fi sähköpostiosoitteessa on ohi.

    Käyttökatkos on päättynyt ja sales(a)amitronic.fi sähköpostiosoitteen viestit tulevat perille jälleen normaalisti.

    6.11.2019 Käyttökatkos sales(a)amitronic.fi sähköpostiosoitteessa

    Keskiviikkona 6.11. sales(a)amitronic.fi sähköpostiosoitteessa on käyttökatkos. Tavoitat meidät henkilökohtaisilla sähköposteilla, yhteystiedot löydät täältä.

    Lähetäthän tilaukset katkoksen aikana sales(a)amitronic.fi osoitteen lisäksi kopiona osoitteeseen antti.soikkeli(a)amitronic.fi.

    Pahoittelemme viivästystä viestien kulussa, tiedotamme kun vika on korjattu.

    31.10.2019 Tiedote tietoliikenneongelmasta

    Sähköpostissamme ja IT-järjestelmissämme on ilmennyt tietoliikenneongelma 29-31.10. välisenä aikana. Sähköposti on saatu toimintaan, mutta käyttökatkokset ovat mahdollisia. Mikäli olet lähettänyt meille sähköpostia 29.10. klo 22.00 – 31.10. klo 05.00 välisenä aikana, lähetäthän viestin uudelleen.

    Tällä hetkellä emme valitettavasti pääse käyttämään IT-järjestelmiämme, mikä vaikuttaa tilauksenkäsittelyyn ja toimituksiin.

    IT-osasto tekee parhaansa ratkaistakseen ongelman, mutta tällä hetkellä käyttökatkon kestoa ei valitettavasti voida ennustaa.

    Kiireisessä asiassa tavoitat meidät puhelimitse, kaikki yhteystietomme näet täältä.

    Pahoittelemme, mikäli tilanteesta aiheutuu ongelmia. Teemme parhaamme, että asiat hoituvat mahdollisimman sujuvasti katkoksen aikana. Tiedotamme kun järjestelmät toimivat normaalisti. Kiitos ymmärtäväisyydestänne.

    Interruption in email and operating systems

    We are experiencing some IT problems with our email and IT systems. Currently our email is working, but there might be some interruptions. If you have sent us email during 29.10. 10 p.m. – 31.10. 5 a.m. the mail has not arrived – please resend.

    At the moment we are not able to access our IT systems and this affects order processing and deliveries.

    IT department is working hard to solve the issue, unfortunately at the moment we do not know how long it takes. In urgent matter please contact us by telephone, please find our contact details here.

    We apologize for the inconvenience and we are doing our best to solve the problem as soon as possible. We will inform you when the systems are working normally again. Thank you for your patience and understanding.