• 26 TOUKO 20

    COVID-19 vaikutukset toimintaamme

    26.5.2020

    Tällä hetkellä koronaviruksen vaikutus toimitusaikoihin on melko vähäinen ja suurin osa tilauksista on voitu toimittaa normaalisti. Tiedotamme mahdollisista muutoksista.

    23.4.2020

    Koronaviruksen vaikutuksesta joidenkin tuotteiden toimitusajat ovat hieman pidentyneet, mutta vakavia tuotepuutteita ei ole päässyt syntymään. Valtaosa tilauksista on voitu toimittaa normaalisti. Toimistolla ja varastolla työskentelee edelleen vain logistiikan avainhenkilöt ja muu henkilöstömme työskentelee kotoaan etäyhteydellä.

    25.3.2020

    Koronaviruksen aiheuttamasta tilanteesta johtuen joidenkin tuotteiden toimitusajat ovat pidentyneet, mutta tällä hetkellä valtaosa tuotteista voidaan toimittaa normaalisti. Seuraamme tiiviisti viranomaisten antamia ohjeita ja pidämme päivittäin yhteyttä tavarantoimittajiemme kanssa. Henkilöstömme turvaamiseksi Amitronicin toimistolla ja varastolla työskentelevät vain logistiikan avainhenkilöt ja muu henkilöstö työskentelee kotoaan etäyhteydellä.

    Teemme parhaamme sujuvan toiminnan jatkamiseksi ja voitte auttaa meitä siinä seuraavin keinoin:

    • Tekemällä tilauksen tavallista aiemmin tai tilaamalla tuotetta pidemmälle tarveajalle.
    • Tekemällä puitetilauksen, eli tuotetta tilataan puskuriin varastoomme, josta toimitamme kotiinkutsuin.
    • Antamalla tilausennusteen, jolloin voimme auttaa tavarantoimittajiamme tuotannonsuunnittelussa.
    • Ilmoittamalla mikäli yrityksenne aukioloon tai tavaran vastaanottoon tulee muutoksia.

    COVID-19 impact on our operations

    26.5.2020

    At the moment there are minor delays in delivery times of some products due to delay in production or transportation. Most of our products can be delivered normally. We will inform our customers if any substantial delays will occur.

    25.3.2020

    Due to the circumstaces caused by coronavirus there are some delays in production and transportation of some products. However, at the moment most of our products can be delivered without any delay.

    We are closely monitoring the developements and guidelines of the Finnish Government. We are also keeping in touch with our suppliers on daily basis. To protect the health of our staff and communities, most of our employees are working from home with remote access to our systems. The logistics department operates normally.

    We are doing our best to keep our operations running normally. You can help us by taking the following measures:

    • By placing your order earlier than usual or by ordering a bigger quantity of products.
    • By making a frame order to be stored in our warehouse. You can make call-off orders from our warehouse in smaller quantities.
    • By giving us a forecast of your consumption in the following months. This will help our suppliers to plan their production.
    • By informing us if there are changes in your opening hours or reception of goods.